poniedziałek, 22 kwietnia 2013

1.

Kiedy ten szalony czas tak się rozpędził to ja do teraz siedzę i dumam...
Jeszcze pamiętam jak leżałam i czekałam na wieczorne szaleństwa w brzuchu.
Pamiętam jak bardzo się bałam czekając na decyzję o przyśpieszeniu cięcia.
Jak tego małego MOJEGO bobasa pokazali mi po raz pierwszy.
Jej pierwszy uśmiech, pierwszy ząbek, pierwsze słowo i pierwsze MAMA na które tyle czekałam.
Kiedy nadchodzi wieczór a po rytualne kąpieli, karmienia i zasypiania patrzę do łóżeczka wiem, że mam wszystko to co najpiękniejsze i najważniejsze.
Wiem, że ten mały człowiek już zawsze i na zawsze zagarnął całe moje serce na własność i może sobie z nim zrobić co zechce byleby tylko żadna łza nie zmoczyła jej oka.
Kiedy patrzę na nią widzę K. i siebie- no może jednak bardziej K. ale śpi tak jak ja..., buzia się jej nie zamyka tak jak mi, choć teraz z taką ilością zębów strach jak ja otwiera...
Pierwszy rok jej życia tak mało jej na tym świecie póki co a równocześnie cały mój świat to jest, już nigdy później w jej życiu nie nastąpi tak wiele nowych rzeczy tak szybko, już nigdy nie nauczy się tyle nowego co w pierwszym roku życia,
Noworodek stał się niemowlakiem.
Niemowlak stał się dzieckiem.
Dziecko stało się roczniakiem.
Wszystkie wcielenia razem są dla mnie całym światem.
Kochanie STO LAT :*
Pierwszy tort M. oczywiście pyszny :)

14 komentarzy:

  1. sto lat Słoneczko!:-) :*

    torcik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat dla małej solenizantki :) i jaki ładny torcik miała :) A cyferkę tez można było zjeść?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pierdykam ale zajefajny tort !!! no ekstra .... STO LAT MAŁA !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że tort aż tak się będzie podobał :)

      Usuń
  4. Wszystkiego najpiękniejszego Malutka Księżniczko! Rośnij duża, zdrowa, szczęśliwa i zawsze się uśmiechaj!

    Tort - bajka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No to samych dobrych rzeczy w życiu roczniaka! Świetny tort!

    OdpowiedzUsuń