środa, 9 października 2013

Home...

Rankiem kiedy większość z Was jeszcze śpi ja otwieram oczy, które przecież dopiero co zamykałam...
Budzi mnie dźwięk, znany mi tak dobrze od tylu miesięcy, dźwięk ukochany a równocześnie tak irytujące przed 6 rano...
Szukamy misia, przytulamy się do pieluszki i wreszcie odnajdujemy smoczek...
Jest już za późno M. już nie zaśnie, rozpoczynamy nowy dzień...
Nowie mieszkanie nie jest jeszcze dopieszczone, nie mamy rolet w oknie więc każdy nowy promień słońca wita jako jedną z pierwszych lokatorek w naszym domku moją małą córeczkę :)
Teraz już wiecie czemu nie sypiam za dobrze a, że foto okna pokojowego nie mam to jadalna część salonu:

 

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne mebelki:) Lubię jasne drewno z bielą. Kupowaliście w agata meble?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie kupiliśmy w jednym z salonów meblowych w naszym mieście a oni współpracują z różnymi producentami a to akurat jest SzynakaMeble :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne wnętrze :). Wreszcie jesteście na swoim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i oczywiście dziękuję za miłe słowa :D

      Usuń
  3. noooooooooooo już po przeprowadzce to czekam na więcej fotek bo ta mi się póki co bardzo podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pozostałe też wzbudzą taki zachwyt :)

      Usuń
  4. dobrze że już w nowym mieszkanku :) teraz tylko urządzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już urządzone foty z dnia na dzień, pomieszczenie za pomieszczeniem :)

      Usuń
  5. No witamy w domu! I czekamy na więcej zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje przeprowadzki!
    Pięknie się mieszkanie zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana mam nadzieję, że kolejne odkrycia naszego M też będą się podobać i to nie tylko nam samym :D

      Usuń