środa, 3 lipca 2013

Kiedy słońce świeci a wiatr we włosach szaleje....

To znak, że zaczęły się wakacje, nie wspominam nawet o moich zaległościach w pisaniu więc przekreślam czarną kreską to co było a o czym napisać nie zdążyłam bo chyba nawet nic aż tak godnego uwagi się nie wydarzyło poza złożeniem podpisu mojego oryginalnego na nowej umowie najmu, zatem panie i panowie MAMY NOWE MIESZKANIE JUŻ OFICJALNIE (oczywiście można gratulować, za co z góry dziękujemy).
Wiecie nie było mnie też jakiś czas bo byłam tam:
 











O tym jak było i gdzie byłam osobna notka oczywiście bo zaraz po powrocie zalana łzami wyściskałam swoje wielkie, małe szczęście, które dalej samo nie chodzi ale za to na czworaka jak burza mknie, krzyczy jak potrzebna jestem ja albo babcia bo sama sobie z czymś nie radzi, psa naszego bije na potęgę aż zęby na nią pokazuje, z kuzynką się kłócą i zabawki wyrywają bo zawsze jedna chce się bawić tym co akurat druga ma i odwrotnie choć dookoła mnóstwo wszystkiego z czego większość jest podwójna...
Dziś po pierwszym dniu w pracy po urlopie wychodząc ze szpitala poczułam się taka zmęczona a gdzie tam następny czas, kiedy wyspać się jako tako będę mogła i poleżeć z książką nie musząc robić nic....















Na koniec zagadka, gdzie była zasada?

9 komentarzy:

  1. gratulacje raz jeszcze. Na FB widziałam, gdzie byliście:)
    O wolnym czasie z książką na kanapie to ja zapomniałam w dniu narodzin Mateuszka hehe :)
    My chyba bez małego nie pojechaliśbyśmy nigdzie. Raz poszliśmy na spacer bez Matuli i małż był tak spięty, że się do mnie nie odzywał i chciał szybko do domu wracać hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, gdzie Zasada była, ale nie powiem, bo wiem z FB :P

      Usuń
    2. Wiesz u nas jest inaczej M. jest starsza od jakiegoś czasu jest bardzo dużo z babcią no i gdyby nie moja mama jechałaby z nami, innej osobie nie oddałabym jej na tyle...
      No i ona nauczona do niej jednak bo ja do mamy mam blisko praktycznie mogę zliczyć dni, kiedy młoda jej nie widziała odkąd się urodziła :D

      Usuń
  2. nie biorę udziału bo widziałam na gg gdzie byłaś :P tylko nie wiedziałam, że bez małej ;]

    Mieszkania rzecz jasna gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co podane odp. nie są poprawne a reszta dziewczyn może śmiało pisać co wie albo co wydaje im się, że wiedzą :)
    Tak urlop był bez małej tak zadecydowałam ja i nasza pani dr :)

    OdpowiedzUsuń