poniedziałek, 17 grudnia 2012

Pokaz Mody i Nasze pierwsze wspólne święta.

Wspominałam o pokazie mody na który miałam iść z siostrą, więc poszłam najpierw do fryzjera ułożyć sobie włosy a potem podjechałam po K. i w drogę. Po dotarciu na miejsce siostra miała dziwną minę po czym w czasie wchodzenia po schodach mówi, mi że to chyba jutro bo jej się dni pomyliły...
Uwierzycie?
Okazało się, że miała rację i pokaz był dnia następnego więc sru do domu i następnego dnia powtórka z rozrywki ale tym razem włosy robiła mi właśnie K. która to musiała do mnie przyjechać wcześniej bo przecież nie po to płaciłam za fryzjera żeby ją powozić autem po mieście :)
Mąż przed wyjściem kazał mi kupić sobie coś fajnego ale jakoś nic nie wpadło mi w oko a jedna rzecz jaką chciałam zmierzyć oznaczałaby stanie w kolejce do przymierzalni więc odechciało mi się i kupiłam sobie tylko coś co zawsze pasuje bez mierzenia a mianowicie biżuterię robioną pewnie przez jakaś młodą zdolną projektantkę co rozbawiło w niej mojego tatę ani to, że jednym z jej elem. są takie małe prawdziwe śrubki hihi.
*
Nasz czyli mój i M. weekend spędziłyśmy we dwie u cioci i Nadi, gdzie razem w 4 sobie urzędowałyśmy bo wujo w Łodzi a tata cały weekend w szkole więc ,,się wyprowadziłam" i kiedy wróciłam dziś o 10 rano do domu okazało się, że czeka mnie ponowne sprzątanie mieszkania na święta bo odkąd porobiłam to co chciałam tak jak chciałam dzień w dzień pilnowałam żeby stan rzeczy miał miejsce ale wystarczyła chwila nieobecności i K. zaszalał więc czekało na mnie zmywanie, pranie, prasowanie, kurze, zmiana pościeli naszej i małej, odkurzanie, podłogi i kabiny szorowanie...
Mieszkanie lśni, M. śpi K. w łóżku obok bo rano wstaje do pracy, w całym domu palą się tylko dwa komplety światełek choinkowych jedne w wazonie na parapecie drugie w kuli na komodzie a ja odpoczywam i delektuję się ciszą i wizją spania w swoim łóżku lubię być u siostry ale tam ani ja ani M. nie śpimy tak jak chcemy i lubimy bo mnie boli szyja z jej poduszek a M. nie może nadrobić snu w czasie dnia z powodu zabaw Nadi, która szaleje już całymi dniami.
Także nasze pierwsze wspólne święta mamy już w domu jeśli chodzi o nastrój i ozdoby a same święta spędzamy u dziadków jednych i drugich dlatego też jutro moja mama przychodzi pilnować M. a my jedziemy za prezentami i ja muszę koniecznie wywołać kilka zdjęć w tym parę z sesji jaką zorganizowałyśmy małym w ten weekend :)
 

19 komentarzy:

  1. Nic nie napisałaś jak było na tym pokazie. Fajne jest pierwsze zdjęcie dziewczynek razem. To co takiego K. robił, że musiałaś sprzątać wszystko gruntownie, nawet zmiana pościeli! Mycie okien też?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaz odbył się w miejscu, w którym mieście się równocześnie sklep zwany Pięknografią i jest to duże dwupokojowe mieszkanie w kamienicy :)
      7 modelek każda pokazała dwie kreacje świąteczno-sylwestrowe dla mnie okey pierwszy raz byłam na czymś takim więc mi się podobało :D
      Co do K. to okien nie trzeba było myć haha, pościel zmieniałam nie z jego powodu tylko ogólnie przed świętami na czystą a po nim trzeba było zmywać wycierać podłogi, pochować różne jego rzeczy które leżały gdzie popadnie i umyć zlew bo gdzie mydło kapnie tam zaschnie a jak jestem w domu to robię to co wejdę do łazienki jeśli on tam był wcześniej :D

      Usuń
    2. Całe szczęście, że okna ocalały:D

      Chwila nieobecności i tyle sprzątania?! O matko! Toż to jak mieć dwójkę dzieci, a nie jedno:D

      Usuń
    3. Zawsze powtarzam, że mam dwójkę i jedno niegrzeczne hihi :)

      Usuń
  2. Ależ one są piękne! Zdjęcia cudowne, dziewczynki niesamowite! Oczu oderwać nie można!
    Ładne szaleństwo z tym pokazem;) w tym wszystkim dobrze, że dzień wcześniej, a nie dzień później:)
    Rzeczywiście teraz, to już tylko zdobyć prezenty i czekać na Święta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jaka byłam wkurzona bo wydałam kasę na fryzjera po to żeby mieć ładne włosy przez 3 godziny bo potem poszłam spać...
      Właśnie prezenty echhhh

      Usuń
  3. piękne zdjęcia :)) dziewczynki cudne :) a fotka naszyjnika gdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katrin będzie jak właścicielka go założy :) Pewnie na święta :D

      Usuń
  4. śliczna sesja kto ją robił ???

    Nigdy nie byłam na pokazie mody ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TA SAMA DZIEWCZYNA CO NASZE ZDJĘCIA WESELNE :)

      Usuń
    2. powaga ??? wydawało mi się, że to jakaś amatorka tylko z pasją fotograficzną dobrze kojarzę ??? a tu proszę całkiem profesjonalnie ;D

      Usuń
    3. Bardzo dobrze ona nie jest zawodowym fotografem to tylko pasja :)

      Usuń
  5. no jakie piękne modelki :)
    I jakoś ten łoś wydaje mi się znajomy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO WŁAŚNIE TWOJE CIASTECZKA TEŻ JAKOŚ ZNAJOME KSZTAŁTY MAJĄ :D

      Usuń
  6. To pierwsze zdjęcie najpiękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie przepiękne zdjęcia dzieciaków. Pierwsze - naj.
    Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piekne zdjecie, to z foremka do pierniczka! :-)

    OdpowiedzUsuń