poniedziałek, 31 grudnia 2012

Słoneczny 2012

Kochane nawet nie wiem kiedy a kolejny rok za nami a jeszcze rok temu o tej porze siedziałam już ze sporym brzuszkiem :)
Długo zastanawiałam się jak podsumować ten WYJĄTKOWY rok bo dla mnie właśnie taki on był i póki co myślę,że każdy kolejny nie będzie się mógł z nim równać bo DWA najważniejsze wydarzenia w moim życiu w tym TO, które uczyniło mnie najbardziej szczęśliwą na świecie miały miejsce właśnie w 2012.
I w końcu wpadałam na pomysł obrazkowego podsumowania (z każdego miesiąca wybrałam jedno ważne dla mnie wydarzenie), nie robiłam rok temu żadnej listy z której musiałabym się teraz sama przed sobą i przed Wami rozliczyć, za to już teraz mogę napisać co mam zaplanowane na kolejny rok ZNALEŹĆ PRACĘ i BYĆ NAJLEPSZĄ MAMĄ DLA MOJEJ M.
To uwaga czas start!
STYCZEŃ- wrocławskie zaręczyny


LUTY- urodzinowy weekend spędzony w Żywcu, z okazji urodzin siostry

MARZEC- przeprowadzka siostry do Z.

KWIECIEŃ-WYJĄTKOWY MIESIĄC, W KTÓRYM ZOSTAŁAM MAMĄ I NA ŚWIECIE POJAWIŁO SIĘ MOJE NAJWIĘKSZE SZCZĘŚCIE!

MAJ- mój pierwszy Dzień Mamy :)

CZERWIEC- pierwszy Dzień Dziecka M., wyjazd z M. na wieś, WESELE NIKI
 
LIPIEC- koniec karmienia piersią :(, CHRZCINY MARTYNY

SIERPIEŃ- pierwsze warzywko M.i jej obrót z brzucha na plecy :), nasz rodzinny wyjazd do Brennej, PIERWSZY ZĄBEK, wybór wymarzonej sukni ślubnej

WRZESIEŃ- nasz laserowy wieczór w G-ce super sprawa i zabawa dopóki Nika nie wybiła zęba ;/

PAŹDZIERNIK-lekcje tańca, 50-tka cioci, moje dziecko kończy pół roku,

LISTOPAD- to jedno wielkie latanie i załatwianie spraw związanych ze ślubem, przebicie uszu M., mój wieczór panieński :), trzaskanie przedweselne

GRUDZIEŃ- ŚLUB! NASZE PIERWSZE RODZINNE ŚWIĘTA!

 Na koniec chciałam Wam życzyć aby 2013 był pod każdym względem lepszy i piękniejszy niż 2012 a jeśli komuś się nie darzyło to niechaj Wam się zwróci podwójnie a nawet potrójnie, przyszłym pannom młodym miłości na nowej drodze życia i cierpliwości w przygotowaniach, przyszłym mamom szczęśliwego rozwiązania, przyszłym pracownikom wyrozumiałych szefów a przyszłym kierowcom sprawnych aut no i chyba tyle :)

12 komentarzy:

  1. faktycznie trudno będzie Ci ten 2012 przebić :) w takim razie niech ten 2013 będzie równie dobry jak ten mijający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TEGO SAMEGO ŻYCZĘ SOBIE SAMEJ ŻEBY BYŁ CHOCIAŻ PODOBNY :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Wrocław i kwiecień. Tort z gołym, związanym facetem przezabawny:D
    Życzę, aby nadchodzący rok był choć tak dobry jak 2012:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DLA MNIE KWIECIEŃ DO TEGO ROKU BYŁ TYLKO MIESIĄCEM URODZIN PRZYJACIÓŁKI I KUZYNKI NICZYM WIĘCEJ TERAZ JEST TO DLA MNIE M-C, KTÓRY JUŻ ZAWSZE BĘDZIE MI SIĘ DOBRZE KOJARZYŁ :)

      Usuń
  3. Twój rok dokładnie taki jak mój tylko w odwrotnej kolejności :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE A KOLEJNOŚĆ NIE MA ZNACZENIE WAŻNE, ŻE EFEKT KOŃCOWY TAKI SAM CZYLI POZYTYWNY :D

      Usuń
  4. A dziękujemy. Mnie to chyba tych sprawnych aut. Ja życzę spełnienia dwóch głównych punktów ze wstępu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE I SKORO AŻ TAK ŹLE Z TYM AUTEM TO MOŻE ŻYCZYĆ CI NOWEGO :)?

      Usuń
  5. bardzo fajny pomysł z tym fotostory podsumowującym ;D podoba mi się. Ano dla Ciebie to był tak ważny rok jak dla Promyczka :)) i wszystko się dobrze udało.

    To ja Wam życzę żebyście te piece olali i coś z centralnym sobie znaleźli :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TY TO JEDNAK WIESZ CZEGO PRAGNĘ NA NOWY ROK HIHI :)

      Usuń
  6. Miałaś naprawdę dobry rok. Życzę Ci, aby kolejny był tak samo dobry:)

    To zdjęcie z kartonami to prawdziwe zdjęcie z przeprowadzki?

    OdpowiedzUsuń